Aktualności 12/09/2024 |
Sklep Odzieżowy Awanti
Maciej Tur
Ul. Kalwińska 2
16-124 Sidra
Nr Konta: 97 1020 1332 0000 1102 0403 1175
Kod SWIFT: BPKO PL PW
REKLAMACJE
Podstawą do reklamacji jest dokument zakupu towaru.
Towar wadliwy zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, sklep wedle woli Klienta zwróci kupującemu równowartość ceny produktu, obniży cenę produktu lub zaoferuje inny towar.
Reklamacja powinna określać przyczynę jej złożenia oraz zakres działań, których wykonania Użytkownik oczekuje od firmy.
Warunkiem uwzględnienia przez Sprzedawcę reklamacji jest:
a) posiadanie przez produkt wady fizycznej lub prawnej, a w przypadku, jeżeli kupującym jest konsument – niezgodność towaru z umową.
b) dostarczenie towaru reklamowanego na adres: "AWANTI" Sklep Odzieżowy Maciej Tur, ul. Kalwińska 2, 16-124 Sidra z dopiskiem: HURT wraz z dokumentem reklamacji i dowodem zakupu.
Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
Sklep w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez mediację prowadzoną przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Wystarczy powiadomić nas mailowo o chęci przeprowadzenia takiej mediacji i uruchomimy odpowiednią procedurę, o czym zostaną państwo powiadomieni. Adres mailowy to: awanti.hurt@gmail.com.
ADRES DO ODESŁANIA TOWARU:
Awanti Sklep Odzieżowy
Maciej Tur
ul. Kalwińska 2
16-124 Sidra
z dopiskiem: HURT
PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
Zamówienia przyjmowane są przez stronę internetową sklepu przez 24 h, 7 dni w tygodniu . Realizowane są w godzinach pracy firmy od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00 (poniedziałek jest uznawany za dzień administracyjny). Czas dostawy zamówień składanych w dni wolne od pracy (weekendy i przerwy świąteczne) może ulec wydłużeniu.
Klient, składając zamówienie, zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów ze sklepem.
W zamówieniu Klient dokonuje:
- wyboru zamawianych towarów
- oznaczenia sposobu dostawy oraz adresu dostawy
- wyboru dokumentu sprzedaży (paragon lub faktura Vat)
- w przypadku wyboru faktury Vat wpisania danych na jaki ma być wystawiona faktura
- wyboru sposobu płatności
- wpisaniu w uwagach zamówienia informacji dotyczących wyboru koloru/modelu/wyglądu wszystkich zamówionych towarów o ile towar takowy wybór posiada.
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie hurtowni.
Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument sprzedaży: paragon lub na życzenie Klienta Faktura Vat.
MODYFIKACJE ZAMÓWIENIA
Klient może dokonywać zmian w zamówieniu aż do momentu nadania przez sklep przesyłki z produktami zamówionymi przez Klienta. Zmiany mogą dotyczyć rezygnacji z całości bądź z części produktów składających się na zamówieniu, zmiany w adresie dostawy lub zmiany danych na fakturze. W przypadku rezygnacji z zamówienia (zarówno w całości jak i w części), jeżeli zapłata została dokonana z góry, zwrot ceny sprzedaży (odpowiedniej części ceny sprzedaży) nastąpi w terminie do 7 dni od dnia otrzymania rezygnacji Klienta.
Zmian w zamówieniu można dokonywać mailowo lub telefonicznie.
CENY
Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie sklepu, wprowadzania i usuwania towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
Koszty przesyłki pokrywane są przez Klienta i uwzględnione są na paragonie/ fakturze. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.
WYSYŁKA
Koszt wysyłki na terenie Polski za paczkę do 20 kg .
Paczki nadjemy w ciągu 48 h od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji. Czas dostawy zamówień składanych w dni wolne od pracy (weekendy i przerwy świąteczne) może ulec wydłużeniu.
Dostępne formy wysyłki:
Płatność z góry
Zwykły przelew bankowy lub PayPal
Sposób dostawy | Koszt |
---|---|
Przesyłka kurierska Kurier DPD | 26,99 zł |
Przesyłka kurierska UPS | 25,99 zł |
Odbiór osobisty po przedpłacie : Sidra | 0 zł |
Sposób dostawy | Koszt |
---|---|
Przesyłka kurierska pobraniowa Kurier DPD | 29,99 zł |
Przesyka kurierska pobraniowa UPS | 35,99 zł |
Odbiór osobisty: Sidra | 0 zł |
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Paczki nadjemy w ciągu 48 h od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji . Przesyłki nadawane są w dni robocze od pon. do pt. Czas dostawy zamówień składanych w dni wolne od pracy (weekendy i przerwy świąteczne) może ulec wydłużeniu.Termin dostawy zależny jest od preferowanej opcji wysyłki. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta lub błędem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
Przesyłki są dostarczane na całym terytorium Polski, pozostałe wysyłki są uzgadniane indywidualnie po złożeniu zamówienia.
SPOSOBY PŁATNOŚCI
Przy dokonaniu wpłaty prosimy o umieszczenie w tytule przelewu swojego maila. Brak takiej informacji może opóźnić przesyłkę lub spowodować, że przesyłka nie zostanie wysłana ze względu na brak możliwości zidentyfikowania właściciela przelewu.
Na wpłatę czekamy maksymalnie 3 dni. Nie wywiązanie się z tego terminu równoznaczne jest z rezygnacją zakupu.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Kupujący zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb i nie są udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883).
Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych oraz żądania usunięcia ich z bazy danych sklepu.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Zdjęcia i opisy produktów (odzieży) które oferujemy są naszego autorstwa lub pochodzą od producentów czy bezpośrednich dystrybutorów. Towar jest nowy bez papierowej metki, część wewnętrznej metki jest usunięta, pochodzi z końcówek kolekcji znanych marek. Dbamy by prezentacja odzieży była rzetelna, a jej forma odpowiadała Państwa oczekiwaniom. Fotografie, proporcje, kolory są wynikiem elektronicznego przetwarzania obrazu. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego, np. różna kolorystyka lub proporcje nie mogą być podstawą do reklamacji zamówionego towaru.
Zawartość Sklepu Internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego art. 543.
Sklep "AWANTI" zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu bez podania przyczyn i wcześniejszego uprzedzenia. Zmiany te zostaną w trybie natychmiastowym opublikowane na stronie internetowej Sklepu.
W sprawach nieuregulowanych powyższym Regulaminem oraz w przypadku braku porozumienia stron umowy obowiązywać będą przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.).
Ewentualne sprawy sporne rozstrzygnie Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedającego.
Każdy użytkownik ma obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed dokonaniem zamówienia.
Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu.
Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży:
Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy . Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby "AWANTI" Sklep Odzieżowy Maciej Tur, ul. Kalwińska 2 , 16-124 Sidra z dopiskiem Hurt, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: awanti.hurt@gmail.com
Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszt odesłania towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi kupujący. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
3) zawartej w drodze aukcji publicznej;
4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
8) o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu przez przedsiębiorcę, utraci prawo do odstąpienia od umowy.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat: "AWANTI" Sklep Odzieżowy Maciej Tur, ul. Kalwińska 2 ,16-124-Sidra z dopiskiem Hurt, e-mail: awanti.hurt@gmail.com
Ja ........................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy......................................
Data zawarcia umowy ................
Imię i nazwisko ..........................
Adres ..........................................
Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................